陈三皮

然而我并不姓陈。

© 陈三皮

Powered by LOFTER
I Want Your Bite - Chris Crocker

爬上来推荐一首歌,歌词翻译着让我有了深夜色情男主播的感觉。

Chris Crocker大概嗓音中就有那种让我着迷的贱人感觉233

这是一个不要糖,要鞭子的故事。

色气满载。

翻译为自翻,如有雷同,他抄我的,请举报。




It's Chris Crocker

嗨,这里是Chris Crocker

You know it's not about romance

你知道,这和爱情无关

It's just about whats in your pants

它只和你裤子里的东西有关

Screw hello

管他怎么打招呼

You had me at sex

你让我想跟你做

Don't need no intro

不需要自我介绍

Let's skip to the bed

直接上床便好

From the head to your toes

从头到脚趾间

Legs up over your head

架在头上方的腿

From begs to moans

从请求到呻/吟

We're both seeing red

我们都早已红了眼

Some believe in love at first sight

有些人相信第一眼的钟情

But this is just lust on the first night

这却是第一夜的情/欲

If it turns into more than that's alright

如果他之后发展成更多,那也无妨

But right now

可是现在

I don't want your kiss

我不要你的亲吻

I want your bite

我要你的啃咬

Wanna feel your teeth on my neck

想在脖子上感受你的唇齿

Wanna taste the salt of your sweat

想尝噬你汗里的咸味

Gonna rock your body all night

我会跟你做到通宵

It's lust at first sight

这是第一眼定下的情欲

The way you're making me hot

你让我着迷的方式

Don't stop, you're hitting the spot

别停,你击到了那个点

Gonna rock your body all night

我会跟你做到通宵

It's lust at first sight

这是第一眼定下的情欲

Lost control, but not get mislead

失去了控制控,但别被误导

Don't ask for my phone

别问我的电话号码

Yeah we're just sex friends

是的,我们只是炮友

Who needs clothes when you're covered in men

在你被雄性荷尔蒙包裹的时候,谁还需要衣服


网易还没翻译,我大概选了一节翻着看看,你们感受一下。

当然我翻出来可能就没了韵味,就这样吧。


评论
热度(4)
2015-07-09